Saturday, February 20, 2016

Интервю с баща - интервю с Волен Сидеров

 /„Изсмукана от пръстите измишльотина за отбиване на номер“/


- Честит ден на бащата, г-н Сидеров. Нищо, че е с 20 дни закъснение.

- Ако си пишехте по-навреме материалите, нямаше да е с 20 дни закъснение.

- Ох, не почвайте и вие...

- Като се замисля няма какво да се изненадвам, от ФЖМК сте все пак. Тоя факултет открай време е разпасана команда. Може би е време да нахлуя и при вас.

- Не съм сигурен дали при щурма Деси Чуколов няма да се заклещи на въртящата се врата, така че недейте.

- Защото не си спомняте времената на Павел Чернев. Нормално е, млад сте, мързи ви да се поровите в архивите. Тя родната журналистика затова е на такова ниво.

- Телевизия „Алфа“ слагате ли я в тоя кюп?

- (Опипва се нервно по джобовете) Не, разбира се. Тя е светъл лъч в родното поръчково море от тиня. Вижте само останалите – нахлувам в НАТФИЗ, те се занимават с изборни резултати; отнемат имунитета ми, те се занимават с някакви атентати в Париж, при това недоказани; арестуват ме – те се занимават с някаква съдебна реформа; в Деня на бащата вместо да ми честитят, се занимават с някакви кризи в ДПС. Вие как го наричате това? Аз го наричам тенденциозност.

- Спор няма...

- (Продължава да се пребърква и вече видимо се изнервя) Няма, ами! Умишлено ме крият от медийния поток. Ционистки заговор!

- Да зарежем това. Какво се случи с клекшопа?

- Клекшопът на „Раковска“ се оказа проект на „Америка за България“. Използвам въображаемото ви интервю и многомилионната ви аудитория, за да призова всеки истински българин, да не пазарува от тая евроатлантическа дупка. Нека не наливаме пари в мръсната западна капиталистическа машина. Има прекрасна верига магазини „Берьозка“ из цяла София. Вътре дори продават плюшени играчки на Маша и мечока. Деси Чуколов толкова се зарадва...

- А защо после и в НАТФИЗ?


- Ами овцата на клекшопа ме отряза и трябваше да отида при друг дилър. Тоя Санчо, дето го гледате да виси пред НАТФИЗ не си мислете, че е клошар. Само че като видял камери се уплашил и оставил пратката на охранителя, пък той бил човек на Валери Симеонов и си я скрил. А това, дето го гледахте по телевизията... ами просто се опитвах да си взема от тоя катил поръчката, дето съм си я платил с честно откраднатите си пари! (Най-накрая намира нещото, за което се е ровил и лицето му грейва. Мята щастливо пред мен найлоново пликче с нещо като пудра захар. Поглежда ме дяволито.) Връщах се няколко пъти, но накрая си я взех! А, между другото, Санчо вече не виси пред НАТФИЗ, ако ме разбирате какво искам да кажа... Хе-хе...

- Лека му пръст на Санчо, но много се отклонихме от първоначалната тема. Кажете какво прави малкият Волен?

- (Потупва се самодоволно на едно определено място.) Добре е, добре е... Доста добре се справя. Деница не се оплаква.

- Аз за Волен Джуниър говорех.

- А, той ли... (Рязко се умилява. Вади тесте джобни календарчета със снимка на малкия си син и ми подава едно.) Вижте го, вижте го. Татин сладък. Одрал ми е кожата. И погледа ми е взел, и първите му бели коси вече се появиха...

- Ами да ви е жив и здрав.

- Мерси, мерси. (Изсипва съдържанието на пликчето върху масата и започва да оформя линийки с едно от календарчетата). Хайде сега пак да ви върна назад, понеже сте млад. Знаете ли, че като се е родил Симеон II са обявили неучебен ден в страната? (Размахва войнствено календарчето под носа ми) Като се роди Волен младши да видяхте да обявиха нещо? Ето ви пак тенденциозност.

- Наскоро Борисов ви осъди за над 200 000 лв. заради обиди по негов адрес. Семейният бюджет как понася тия удари?

- (Рязко шмръкване, поглед към тавана, животински рев, няколко умерени удара с юмрук по масата) Е, ще пропуснем Куба тази година (бърше се с ръкав), но пък тъкмо ще мога да се пусна на президентските избори. Гледам философски на нещата. (Изкисква се) Само почакайте да дойде предизборната кампания. Нямате си идея къде мисля да нахлуя...

- Притеснявате ли се, че ви отнеха имунитета?

- От какво? От родната съдебна система ли? Хахахахахахахаха... (подсвирква към сервитьорката)

- И все пак?

- Сотир си вдига акциите чрез мен, защото му позволявам. А и защо да не му позволявам? През ден съм първа новина в емисиите, вече дори не ми се налага да вилнея из София.

- Затъпяхме рязко и е време да приключваме, а така и не успяхме да поговорим за Третата световна™ и Отмъщението на Путин™...

- Здраве да е. Ташева ще навакса тия дни.


Христо Гатев

No comments:

Post a Comment